::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

با سلام خدمت شما از اينكه به وبسايت روستاي تولا سر زديد و به قسمت انجمن روستاي تولا آمده ايد از شما تشكر و به شما خوش آمد ميگويم توجه: برای تنظیم آواتار (عکس) اندازه عکس بایدحداکثر 245*245پیکسل باشد عکس خود را در سایتی آپلود کنید آدرس لینک عکس را برایم بفرستید تا برایتان درست کنم با تشكر مدير سايت عليرضا تولائي راد

تعداد بازدید : 60
نویسنده پیام
admin
آفلاین

مدیر کل

ارسال‌ها: 111
عضویت: 13 /4 /1391
شناسه یاهو:
تشکر کرده: 19
تشکر شده: 75
اطلاع از نحوه ورود اشخاص بیگانه به اکانت فیسبوک
اطلاع از نحوه ورود اشخاص بیگانه به اکانت فیسبوک 
اگر بخاطر داشته‌باشید، چندی پیش در مقاله‌ای در رابطه با این که چه کسانی وارد اکانت جیمیل شما شده‌اند، صحبت کردیم (+). مقاله‌ی امروز ما را از ورود اشخاص بیگانه به اکانت فیسبوکمان مطلع خواهد کرد.


اگر بخاطر داشته‌باشید، چندی پیش در مقاله‌ای در رابطه با این که چه کسانی وارد اکانت جیمیل شما شده‌اند، صحبت کردیم (+). مقاله‌ی امروز ما را از ورود اشخاص بیگانه به اکانت فیسبوکمان مطلع خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مجله اینترنتی نود ایران، تا حالا شده شک کنید که یک نفر دیگر با اکانت شما وارد فیسبوک شده؟ تا حالا شده که فعالیت‌های مشکوکی از طرف اکانت شما در فیسبوک مشاهده کنید؟ اگر رمزعبور شما رمزی ساده است به احتمال زیاد شک شما حقیقت دارد! اول از همه یک رمز عبور خوب بسازید.

برای این که مطمئن بشیم که آیا واقعا شخص دیگری وارد اکانت فیسبوکمان شده یا نه باید وارد جزئیات امنیتی فیسبوک شویم.

این جزئیات امنیتی کجاست؟

بعد از لاگین کردن در فیسبوک، از بالا گوشه‌ی سمت راست صفحه، بر رویAccount کلیک کنید تا منویی به این شکل باز شود. در این منو بر روی گزینه‌یAccount Settings کلیک کنید.

وقتی صفحه باز شد، به پایین آن بروید. جایی که نوشته شده Account Security. در مقابل این عبارت، بر روی لینک Change کلیک کنید. بعد از این کار شما لیست تمام وسایلی که به فیسبوکتان لاگین کرده‌اند (کامپیوتر، گوشی و …) را خواهید دید. لیستی که شامل محل تقریبی، زمان لاگین و نوع مرورگر و سیستم عامل مورد استفاده شماست.

اگر مرورگرمشکوکی دیدید، روی end activity کلیک کنید. برای امنیت بیشتر، فیسبوک راه‌هایی را برای شما در نظر گرفته. در همین صفحه، شما می‌توانید از فیسبوک بخواهید که در صورتی که فرد دیگری قصد لاگین کردن به فیسبوک شما را دارد، برای شما یک ایمیل یا یک پیامک بفرستد! یا حتی می‌توانید از فیسبوک بخواهید که هر وقتی که می‌خواهید وارد اکانتتان شوید، یک کد امنیتی به شما پیامک کند.

در اینصورت شما برای لاگین کردن باید این کد امنیتی را وارد کنید. و آخرین راهی که فیسبوک مقابل شما قرار داده، فعال کردن پروتکل امنیتی HTTPS هست که به شما پیشنهاد می‌کنم حتما از آن استفاده کنید. یادتان باشد در پایان کار حتما روی Save کلیک کنید!




کاربران اینترنت بازدید کننده محترم  و اعضای محترم سایت در صورت هرگونه مشکل و یا نظر و پیشنهاد انتقاد ، ...  را به آدرس جیمیل من بفرستید
در عنوان بنویسید راجب چیه ...

موفق باشید      با ارسال پیام در اولین فرصت به سوالات شما ( در حد توان ) پاسخ میدهم .

شماره تماس : 09154054585
جيميل : tavallaeirad@gmail.com


ارتباط مستقیم  با یاهو مسنجر ادد کنید .



شنبه 28 مرداد 1391 - 17:03
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح
در صورتي كه مطلبي ايده اي نظري چيزي داشتيد حتما به من خبر بديد تا از نظرات و پيشنهادات شما عزيزان در بهبود سايت استفاده كنم در قسمت تماس با من ميتوانيد نظر و يا انتقادات خودتون رو بگيد با تشكر فراوان عليرضا تولائي راد

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !